Minunile creatiei – Louie Giglio

“Ale Tale sunt cerurile si pamantul, Tu ai intemeiat lumea si tot ce cuprinde ea.”(Ps 89:11)

“Eu am facut pamantul si am facut pe om pe el; Eu cu mainile Mele am intins cerurile si am asezat toata ostirea lor.”(Isaia 45:12)

“Ridicati ochii spre cer si priviti in jos pe pamant! Caci cerurile vor pieri ca un fum, pamantul se va preface in zdrente ca o haina, si locuitorii lui vor muri ca niste muste; dar mantuirea Mea va dainui in veci, si neprihanirea Mea nu va avea sfarsit.”(Isaia 51:6)

Leave a Reply

